Sennheiser IE7

Sennheiser IE7Omdat de standaard oortjes bij de iPod/iPhone niet zo goed zijn had ik een grote koptelefoon aangeschaft. Mooi geluid maar onhandig om mee te nemen. Daarom wilde ik wel eens in-ears proberen. Alleen hou ik daar in principe niet zo van en bovendien wil ik goed geluid. Mijn keuze is daarom gevallen op de Sennheiser IE7, de middelste uit de serie. Het topmodel was me te duur en deze zou ook goed moeten zijn. De bass was in het begin niet zo sterk, maar na honderden(!) uren luisteren is het nu goed naar mijn smaak. Je moet ze trouwens wel goed “indaaien” om tot goed geluid te komen. Het is niet zo eenvoudig (gewoon opzetten) als bij grote over-ear koptelefoon.

Na enige maanden geluisterd te hebben naar deze in-ears moet ik zeggen dat het geluid erg mooi is voor deze kleine in-ears.

Ik kreeg bij de IE7 een mooi (plastic) opbergdoosje en diverse ear adapters. Ook zit er in het doosje een schoonmaak tooltje. Nadeeltje is dat het soms wat priegelen is om de ie7 in het doosje te krijgen.

Score: 8/10

~ door Marc Blok op november 17, 2009.

Plaats een reactie